پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

کانال ایتا
https://eitaa.com/eskandari40

کانال تلگرام
https://t.me/eskandari40

دانلود فایل صوتی

 

شب اول رجب ، دل من بی‌تابه

که شب تولدِ ، نوه‌ی اربابه

 

آسمونا ستاره‌بارونه

کل زمین آئینه‌بندونه

کاش ببینیم همچین شبی آقا

دورتادور بقیع چراغونه

 

"شب اول رجب ، دل من بی‌تابه

که شب تولدِ ، نوه‌ی اربابه"

 

@seyedrezanarimani

 

لیلةالرغائبه ، شب جمعه که میاد

دل من از تو فقط ، آقا کربلا میخواد

 

فدای شادی و غمت مولا

فدای لطف و کرمت

وقتی بقیعو میسازن میشم

کارگر ساخت حرمت مولا

 

"شب اول رجب ، دل من بی‌تابه

که شب تولدِ ، نوه‌ی اربابه"

 

@narimani_matn

 

توی دانشگاه تو ، اون‌کسی قبول میشه

که فقط ذکر لبش ، یا حسینه همیشه

 

گل‌پسر روح خدایی تو

آئینه‌ی علم خدایی تو

همبازی رقیه‌ی ارباب

یادگار کرببلایی تو

 

"شب اول رجب ، دل من بی‌تابه

که شب تولدِ ، نوه‌ی اربابه"

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کانال مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@seyedrezanarimani

 

کانال اشعار مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@narimani_matn

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی