پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

کانال ایتا
https://eitaa.com/eskandari40

کانال تلگرام
https://t.me/eskandari40

دانلود فایل صوتی
حجم: 10.8 مگابایت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

📋  باز پوشاندی گناهم را و مشتم وا نشد

#مناجات_روضه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

باز پوشاندی گناهم را و مشتم وا نشد

باز هم این بنده پیش هیچ کس رسوا نشد

 

مانده ام بار گناهم را کجا مخفی کنم

این گناهان کبیره هیچ جایی جا نشد

 

خواستم تا بین آغوش کسی گریه کنم

هرچه گشتم خوبتر از تو کسی پیدا نشد

 

خواستم مثل تمام بندگان خوب تو

چند روزی بنده ی خوبی شوم اما نشد

 

@seyedrezanarimani

 

خواستم تا چند روزی توبه ام را نشکنم

هرچه کردم آخرش یک روز هم حتی نشد

 

آبرویی را که با بدبختی و بیچارگی

قطره قطره جمع کردم عاقبت دریا نشد

 

خوش به حال آن کسی که رو سفید فاطمه است

مثل من این روزها شرمنده ی زهرا نشد

 

آه دارد عمر ما کم کم به آخر می رسد

آخرش یک کربلا هم قسمت ماها نشد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کانال مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@seyedrezanarimani

 

کانال اشعار مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@narimani_matn

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی