پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

کانال ایتا
https://eitaa.com/eskandari40

کانال تلگرام
https://t.me/eskandari40

دانلود فایل صوتی
حجم: 11 مگابایت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

📋 از غم هجر کنم ترک جماعت گاهی

#روضه_حضرت_رقیه(س)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

از غم هجر کنم ترک جماعت گاهی

می‌زند بر دل من شور محبت گاهی

 

شب سوم شد و یاد دخترت افتادم

میچشد از غم هجران تو غربت گاهی

 

@seyedrezanarimani

 

خبرش آمده پیشم خبرت کرده کسی؟

حرفهایی زده پر دردسرت کرده کسی؟

 

از گرفتاری و از زخم و لگد گفته به تو؟

حرفهایی که نباید بزند گفته به تو؟

 

جان به‌قربان تو بابا نکند غم بخوری

ای جگرگوشه‌ی زهرا نکند غم بخوری

 

نکند هرچه که او ساخته باور بکنی

پای این شایعه‌ها دیده‌ی خود تر بکنی

 

حال من خوبتر از خوب، تنم بی‌درد است

بی‌هوا مشت نخوردم دهنم بی‌درد است

 

چادر قیمتی‌ام را به روی سر دارم

فکر معجر نکنی معجر بهتر دارم

 

@seyedrezanarimani

 

تو که رفتی به سرم دست نوازش آمد

نکند فکر کنی موی سرم کِش آمد

 

هر زمان وقت غذا بود غدا میدادند

کاسه‌ی آب به‌دست اسرا میدادند

 

ناقه‌ی رفتن ما گرچه که پا در گِل داشت

حرف عریان شدنش را نزنی! محمل داشت

 

پرده‌ی محمل ما هیچ نرفته‌ست کنار

به خدا پوشیه‌ها هیچ نرفته‌ست کنار

 

گرچه جاماندم از آن قافله امّا حل شد

زود بخشید مرا زَجر همانجا حل شد

 

نکند فکر کنی ناقه زمینم زد و رفت

یا که دستی به رُخم سیلی محکم زد و رفت

 

زَجر در دور و برم نیست خیالت راحت

جای پا برکمرم نیست خیالت راحت

 

*شاعر : #سیدپوریا_هاشمی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ممنونم که قدم‌رنجه کردی بابایی

روز و شب رو شمردم که پیشم بیایی

میخوام امشب دیگه پیشت آروم بخوابم

میشه بابا برا من بخونی لالایی؟

 

میخواستم بشینم رو زانوت

یا که سر بذارم رو بازوت

شونه بزنم من به گیسوت

 

ولی تو اومدی با سر

موهات چرا سوخته پدر

چرا شدی پر از خاکستر؟

 

@seyedrezanarimani

 

تا حسودا، بابای گلم رو ببینن

میشه بابا، بیایی تو این شهر تو با من

هی میگن تو یتیمی و بازیم نمیدن

مارو هرروز تو بازار میبینن میخندن

 

می‌دونستم آخر میایی

قربونت برم من بابایی

بهتر از همه باباهایی

 

میدونی خوب میشد چقد

اگه عمومم میومد

دیگه کسی مارو نمیزد

 

@narimani_matn

 

با این دستام، می‌کردم آتیشا رو خاموش

کاش نپرسی، موهای سر دخترم کوش

توی صحرا، یه شب که زمین خورده بودم

مادر تو، رسید و گرفتم تو آغوش

 

دیدم مادرت قد کمونه

اون هم مثل تو مهربونه

خورده مثل من تازیونه

 

می‌گفت تورو هم مثل من

پهلوت‌و با پا میشکنن

غسلت میدن از زیرِ پیرهن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کانال مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@seyedrezanarimani

 

کانال اشعار مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@narimani_matn

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی