پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

قال مولانا امیرالمؤمنین الامام علی علیه السلام: الدّنیا تغرّ و تضرّ و تمرّ

پایگاه مداحی سجاد اسکندری

کانال ایتا
https://eitaa.com/eskandari40

کانال تلگرام
https://t.me/eskandari40

دانلود فایل صوتی
حجم: 6.43 مگابایت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

📋 تولدت مبارک ای تولد دوباره زندگیم

#سرود_امام_حسین (ع)

#سرود_حضرت_ابالفضل (ع)

#سرود_امام_سجاد (ع)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تولد ، تولد

تولدت مبارک ای تولد دوباره‌ی زندگیم

'دوسِت دارم نه که الان از قدیم۲'

 

و هُوَ الکریم

 به قلم دوات ، به دلم هوات

همیشه‌ی خدا بوده همه‌جا ، نقل خوبیات

حرف کربلات ، ای جونم فدات

 

دریایی و، ما هیجان شورِ امواجت

آسمون بالا سرِ تاجت

تربت کربلاست 'معراجت۳'

 

"زیباترین آقای من

شیرینیِ دنیای من

ای بهترین اقای من"

 

@seyedrezanarimani

 

تولد ، تولد

تولدت مبارک ای تولد دوباره‌ی مرتضی

'ماه قشنگ شب کنعانیا۲'

 

و هُوَ الوَفاد

به عَلَم نهاد ، صالِحُ العِباد

تو لباس «ادبی ّ » و ادب ، به تنت میاد

میخوامت زیاد ، ای جونم فدات

 

آقایی و، دست علَم آرومه تو دستت

حافظ و جامِ مِی شده مستت

مسلمون و ارمنی "پابستت" 3

 

"زیباترین آقای من

شیرینیِ دنیای من

ای بهترین اقای من"

 

@narimani_matn

 

تولد ، تولد

تولدت مبارک ای تولد دوباره‌ی هر دعام

'صحیفه‌ْسجادیه‌ی خلوتام۲'

 

به تو صد درود

مجدِ در وجود، سرّ در سجود

اسم تو علی گذاشته بابات ، کور بشه حسود

مجد در وجود - سرّ در سجود

 

مولایی و، تسبیح و سجاده مرید تو

 ماه رمضون سالِ جدید تو

اهل مناجاته "شهید تو" 3

 

"زیباترین آقای من

شیرینیِ دنیای من

ای بهترین اقای من"

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کانال مداحی‌های کربلایی سیدرضا

نریمانی👇👇👇

@seyedrezanarimani

 

کانال اشعار مداحی‌های کربلایی سیدرضا نریمانی👇👇👇

@narimani_matn

  • سجاد اسکندری

سرود

سرود سرداران کربلا(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی